La finestra de Johari

La finestra de Johari és un esquema que s’utilitza en formació de Dinàmiques de Grups. Aquest esquema ens explica els marcs en que es desenvolupen les relacions interpersonals. A partir d’això podem deduir els objectius primordials d’un procés grupal.

La finestra de Johari serveix per mirar-se un mateix, des de fora. La finestra planteja el coneixement sobre un mateix a partir de quatre àrees, que es convinen entre el que jo sé i deixo de saber sobre mi, i el que saben o deixen de saber els altres sobre mi. (Mireu l’enllaç per tenir més informació sobre la Finestra de Johari)

He arribat a una conclusió sobre la finestra de Johari. Jo penso que sé com sóc, però com sóc realment? Potser necessitaria saber que pensen de mi els altres, com em veuen; com sóc jo vista per un altre.

Crec que hauríem de tenir aquesta informació per arribar a saber com som del tot realment.

Algú m’ajuda?

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

