El meu resultat

Jo he sortit un 7!!

Segons el dossier els 7 som:

Valors: Felicitat, comunicació, alegria
Valor a desenvolupar: Els respecte als altres

Característiques generals:
Optimistes.
Espontanis, agosarats.
Extravertits i exagerats. Encantadors.
Generosos.
Multidisciplinars.
Sempre se surten amb la seva.
Els costa centrar-se en una cosa. Tendeixen a deixar obertes moltes portes.

Què em sembla el resultat?:

Crec que em puc identificar força amb el 7, tendeixo a intentar veure les coses d’una manera senzilla i sempre positivament. Amb això estic d’acord, però clar no sempre actuo així! Però generalment sí.

Sobre les característiques generals, etc, estic completament d’acord amb totes menys amb l’última. Crec que tot i tenir sempre deu mil coses al cap, sóc molt capacitada amb concentrar-me en una, vull dir que quan estic fent una feina o cosa, estic totalment absorta en allò, i m’hi puc estar hores i hores. Crec que qui em coneixeu podeu estareu d’acord amb aquest punt!

Tot llegint l’apartat del set, em puc sentir més identificada amb algunes coses i menys amb d’altres, però hem de tenir clar que no tots som iguals i que clar un número avarca a molta gent!

També he vist que llegint altres números, m’identifico amb moltes coses d’aquests. Primer vaig mirar si eren ales meves o dinàmiques, i a vegades sí però d’altres no!

Per exemple, crec que si em ves sortit un 1, estaria completament d’acord amb el resultat, ja que totes les característiques de 1 les aprecio amb mi. Del 2 també; em considero una persona servicial i solidària.

El 5 crec que pot ser molt meu! Per exemple, sóc molt observadora amb les persones, m’agrada fer un anàlisis de les persones i/o de les situacions, sobretot amb grups nombrosos. Sóc una persona molt reflexiva que intenta comprendre totes les situacions i intento veure els pros i contres de totes elles.

No sé, en general veig que tots els números tenen algo de mi, o més aviat jo tinc algo d’ell. De fet els resultats de tots els números eren molt igualats. Sobresortia un 7 però la diferència màxima de la mínima puntuació a la màxima eren només de 4 punts. Això, segurament, explica que em senti identificada amb molt números.

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “El meu resultat

  1. Dani

    Buenas!
    Primer de tot, vull felicitar-te per aquest blog i per fer pública la teva carpeta d’aprenentatge, trobo que el tema de la carpeta és bastant personal i penso que “ole” que ho facis públic. Felicitats!

    A mi m’ha sortit un 8 i diu que sóc de mans, ja diràs què vol dir…
    La veritat és que no sé si em mola gaire això de ser un 8. Queda com una mica borde, manaire i líder, no? Encara que reconec que sóc molt efusiu, no tenia aquesta imatge de mi mateix. Ah! Per cert! Molt divertit això dels pecats capitals! El meu és la luxúria, què bò!

    Salut i alegria!

Deixa un comentari

